Известие

Collapse
No announcement yet.

С какво масло да карам 8 клапанов TS?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Аз па налях на бабичката 10/40 елф опита се да го похапва, долях и половин кило SELENIA HPX и се едно се циментира. Тва зеленото масло за ризниците е чук.
    Fiat Punto 1.4GT 1996
    Hyundai Tucson 2.0 2007
    Renault Clio 1.5 2019

    Comment


    • #32
      Селения 15w40 но не тази 20К а е в пластмасови шишета по 1 литър а има и туби по 4 литра пак пластмасови дават му 15 000 или 20 000 по каталог ма аз редовно го оставям до 30 000 или 40 000 па и до 50 000 и каляската не се мръщи
      Last edited by nicola 59; d.m.y г., 23:33.
      155 2.0 16v МY95 Sport

      Comment


      • #33
        Незнам дали моята влиза в една графа с 8 клапановите,но досега от няколо марки които съм пробвал, най-добре се държи Репсол 10х40 мултивалвулас ( пълна синтетика) на това каране дето му правя за 2000км нее мръднало и стои още карамелено на цвят- нее почерняло. Също таки и държи налягане при темп над 100 градуса ( тествах го на магистралата преди 2 дни при 200+ км/ч)
        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
          Незнам дали моята влиза в една графа с 8 клапановите,но досега от няколо марки които съм пробвал, най-добре се държи Репсол 10х40 мултивалвулас ( пълна синтетика) на това каране дето му правя за 2000км нее мръднало и стои още карамелено на цвят- нее почерняло. Също таки и държи налягане при темп над 100 градуса ( тествах го на магистралата преди 2 дни при 200+ км/ч)
          Минало е покрай пълната синтетика 10в40ката на Репсол, инак за нисък ценови клас е пирфектно
          Fiat Punto 1.4GT 1996
          Hyundai Tucson 2.0 2007
          Renault Clio 1.5 2019

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
            Минало е покрай пълната синтетика 10в40ката на Репсол, инак за нисък ценови клас е пирфектно
            Незнам дали е наистина пълна синтетика, поне така пише, ама е много добро според мен ( карах с Фюш, лики моли и с морис)
            Last edited by Furious 155; d.m.y г., 01:28.
            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

            Comment


            • #36
              Карам си със Селения Голд и не ми пука. Сменям го на 20 000 км и за тоя пробег доливам 1-2 литра.
              10-60 Райсинг също е добре, но вече не ми е необходим.
              Нямам дълги дестинации на висока скорост.
              20К не го коментирам, че един път го сложих и счупих клапан и се проби бутало. На карък ми е.
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
                Селения 15w40 но не тази 20К а е в пластмасови шишета по 1 литър а има и туби по 4 литра пак пластмасови дават му 15 000 или 20 000 по каталог ма аз редовно го оставям до 30 000 или 40 000 па и до 50 000 и каляската не се мръщи
                Така правят Талиянците и ти като тях.
                ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


                Renault Megane II Grand Tour-2004г

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от MUROMAN Покажи съобщение
                  Така правят Талиянците и ти като тях.
                  Италианския автомобил изисква италиански маниери ако си много благ почва да ти създава проблеми ,като всички италианки .
                  155 2.0 16v МY95 Sport

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
                    аз редовно го оставям до 30 000 или 40 000 па и до 50 000 и каляската не се мръщи
                    Тя не се мръщи ама тоя дето ще я вземе след тебе не ще се мръщи ами ще му побелеят косите
                    Video meliora proboque deteriora sequor.

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от Tedo Покажи съобщение
                      Тя не се мръщи ама тоя дето ще я вземе след тебе не ще се мръщи ами ще му побелеят косите
                      Кьорав карти не играе па и при цени от 1000 лева за 155 ще е цяло чудо ако пали изопщо.
                      155 2.0 16v МY95 Sport

                      Comment


                      • #41
                        Аз карам в момента със Selenia 20к Alfa Romeo,двигателят наистина работи много по-тихо отколкото с Мобила,с който я взех.Обаче го гори много това масло.Не тече отникъде,не пуши бяло,просто изчезва....Само когато я запаля студена и малко преди да загрее замирисва леко на масло откъм ауспуха-тя не може да се сбърка тая сладникава миризма.Напоследък в маркучите за картерните газове намирам някаква гадост жълта-ако сте виждали как се препенва пиле като ври-е същото изглежда

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
                          Аз карам в момента със Selenia 20к Alfa Romeo,двигателят наистина работи много по-тихо отколкото с Мобила,с който я взех.Обаче го гори много това масло.Не тече отникъде,не пуши бяло,просто изчезва....Само когато я запаля студена и малко преди да загрее замирисва леко на масло откъм ауспуха-тя не може да се сбърка тая сладникава миризма.Напоследък в маркучите за картерните газове намирам някаква гадост жълта-ако сте виждали как се препенва пиле като ври-е същото изглежда
                          Хммм, ти ще излезеш с като моята диагноза от 2008-ма година - гарнитура на глава. При мен в антифриза имаше налепи леко, докато не намерих над литър масло там .
                          Провери обаче да не губиш антифриз и да отива при маслото, че това е вече опасно за двигателя!

                          Иначе в момента съм със селения туринг 5-50 и съм доста приятно впечатлен от маслото, особенно сутрин на студено - до 1-2 минути след палене мога да си ползвам колата нормално, не като с 10-40 - да се чува все едно мели камъни първите поне 5 минути работа .
                          Липсва онова сякаш затормозване на мотора при форсиране с гъсто масло.
                          Last edited by Furious 155; d.m.y г., 09:29.


                          Даването на газ, води до пристрастяване!
                          Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                          Volvo V50 2.0D by RuBig

                          Comment


                          • #43
                            Ейй,стига бе,каква гарнитура,не ме плаши.Антифризът е бистър като сълза и не се губи.Намалява само като човъркам по машинтъ и като забравя някой маркуч да виси надолу

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от Tedo Покажи съобщение
                              Тя не се мръщи ама тоя дето ще я вземе след тебе не ще се мръщи ами ще му побелеят косите
                              Аз мога да ти кажа кой и е последният собственик.Пък намръщен не съм го видял.Е май веднъж в една Карера след като беше слезнал от едно 430.
                              155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
                              1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
                              GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
                              ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите

                              Comment


                              • #45
                                Ако сменяш филтъра на 10-15000 мога и да допусна че няма да има проблеми, ама 50 000 с едно масло и филтър особено пък на бензин
                                Video meliora proboque deteriora sequor.

                                Comment

                                Working...
                                X